Tenaga Psikologi Untuk Berjaya Perancangan Strategik

Tenaga Psikologi Untuk Berjaya Perancangan Strategik

Kadang-kadang pelanggan memberi tumpuan kepada matlamat ... dan jika ia terlalu awal, minda bawah sedar mereka mungkin tidak bersedia untuk itu. Walaupun mereka menetapkan matlamat sedar minda bawah sedar tidak akan membenarkan ia ke dalam hidup mereka. Sebanyak mana yang mereka inginkan secara sedar, ada sebahagian daripada mereka masih menentang dan menolak keputusan dari mereka.

Saya akan bertaruh bahawa anda telah mengalami satu masa apabila anda menetapkan niat dan benar-benar mahu beberapa keputusan, hanya untuk merasakan bahawa anda mempunyai rintangan yang kuat. Anda mungkin berasa kecewa dan tidak sabar, dan juga mula percaya bahawa Hukum Tarikan telah bekerja terhadap anda atau bahawa modaliti terapi tenaga yang anda gunakan tidak berfungsi. Saya tahu bahawa ini telah berlaku kepada saya.

Lagi dan saya melihat ini berlaku dengan pelanggan. Ia tidak bahawa matlamat yang ditetapkan adalah mustahil atau bahawa individu yang melakukan apa-apa yang salah, per se, tetapi terdapat isu-isu keutamaan yang lebih tinggi hanya menunggu penyingkiran sebelum niat set akan dapat dipenuhi seperti yang dikehendaki. Rintangan dalaman adalah lebih kuat daripada matlamat yang ditetapkan, dan tersumbat emosi sedang mensabotaj kejayaan dari dalam - keluar.

Saya suka psikologi tenaga dan alat-alat yang berkuasa meridian berasaskan yang saya gunakan untuk menyokong protokol memahami keutamaan ini dan penjelasan isu-isu dengan cara yang begitu kejayaan yang sekeliling mana-mana matlamat boleh dicapai. Dalam akan tentang penjelasan blok dan mencapai matlamat dengan menggunakan kaedah terapi tenaga terdapat kira-kira, ia adalah lebih mudah daripada menggunakan kehendak semata-mata dan semakin kecewa lagi dan apabila kegagalan berlaku, dan sekali rintangan itu dibersihkan ia pergi untuk matlamat masa depan yang baik dan yang serupa mudah untuk mencapai.

Keindahan menggunakan alat-alat tenaga dan meridian teknik menoreh termasuk EFT ialah:

Mereka tidak menyebabkan kecederaan dan tidak mempunyai kesan sampingan negatif,
Setiap sesi memberi manfaat dalam beberapa cara,
Mereka adalah mudah untuk belajar dan untuk digunakan,
Mereka membersihkan caj emosi sekitar isu-isu yang menyakitkan tanpa mengenakan kesakitan,
Mereka bukan sahaja berfungsi untuk membersihkan tersumbat dan caj emosi diadakan di minda bawah sedar, meridian, medan elektromagnet, otak limbic, organ, sel-sel, dan di tempat lain, tetapi juga boleh berkhidmat untuk input baru dan lebih baik data dan emosi ke dalam komputer minda untuk mengisi kekosongan diwujudkan,
Mereka mudah, halus, dan mendalam.
Jadi, mengapa tidak seseorang mahu menggunakan ini?
Nah, rintangan bawah sedar dalaman kerap kali meletakkan pertumbuhan diri, penyembuhan, kebahagiaan, banyak sebagai keutamaan lepas kerana ia mungkin telah terlatih, dingin, atau disalahgunakan ke dalam perasaan itu, atau orang itu, ialah: - Tidak layak untuk meningkatkan kesihatan, dengan baik yang, kewangan, dan lain-lain, - Bad atau jahat, dan begitu juga yg tdk pantas pilihan hidup yang positif, - Insan yang takut kepada perubahan - walaupun kepada yang lebih baik, - Takut yang tidak diketahui apa yang ia akan menjadi seperti jika dan apabila perubahan keadaan, - enggan menjadi orang yang mempunyai ini dinamik yang berbeza dalam kehidupan masing-masing.

Ini adalah begitu halus, dan biasanya tersembunyi di bawah banyak lapisan isu permukaan yang lebih dan gejala-gejala yang perlu dibersihkan terlebih dahulu. Selalunya pelanggan hanya tidak memahami perkara ini. Dengan mendengar kepada pengamal yang memberi tumpuan kepada niche tertentu tunggal seperti berat badan, kelimpahan, kekayaan kewangan, kejayaan pemasaran, dan lain-lain, pelanggan mungkin akan membawa kepada percaya bahawa dalam satu atau dua sesi blok-blok dalam boleh dibersihkan. Ini adalah sangat mungkin - jika minda bawah sedar itu bersedia untuk melepaskan isu tersebut. Jika tidak, maka pelanggan akan menghadapi bantahan yang dalam dan fasilitator perlu pergi lebih mendalam untuk menyokong penjelasan rintangan berlaku dan seterusnya mencapai matlamat berlaku.

Badan, fikiran, dan semangat mempunyai sistem keutamaan mereka sendiri ... dan kita tidak dapat mengawal atau lebih-naik itu. Kita mesti belajar untuk bekerja dengan bawah sedar kita dan sistem dalaman ini untuk lebih mudah mendapatkan hasil yang kita inginkan dalam kehidupan kita. Ia tidak sukar untuk belajar bagaimana untuk melakukan ini, dan sebaik sahaja kami mempunyai kunci ke dalam bawah sedar kita, kita adalah satu langkah besar lebih dekat untuk mempunyai jawapan untuk mencapai apa yang kita inginkan.

Saya benar-benar suka menggunakan psikologi tenaga dan terapi meridian berasaskan apabila saya menyokong individu dan organisasi dalam perancangan strategik. Kejayaan mereka sering bergantung kepada alat ini!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar