Bagaimana Tepat Do Homeopati Pemulihan Berfungsi?

Bagaimana Tepat Do Homeopati Pemulihan Berfungsi?

Amalan homeopati telah wujud selama lebih dua abad dan boleh merawat pelbagai jenis penyakit. Homeopathy dan bagaimana ia berfungsi masih tidak benar-benar diketahui oleh ramai orang lagi. Oleh kerana ia adalah satu perubatan alternatif, ia tidak banyak dipromosikan oleh doktor dan tidak dibincangkan dalam media arus perdana kerap. Oleh itu, ramai orang tidak percaya bahawa ia berfungsi kerana mereka tidak merasa mereka boleh percaya ia.

Walau bagaimanapun, anda tidak perlu memilih antara homeopati dan perubatan biasa kerana kedua-duanya boleh digunakan bersama-sama. Sebagai perkara fakta, perubatan konvensional, ubat-ubatan alternatif, dan ubat-ubatan homeopati semua boleh digunakan bersama-sama apabila cuba untuk merawat penyakit.

Homeopati adalah cara yang selamat dan lembut untuk merawat keadaan. Ia tidak terhad dalam penyakit yang ia boleh digunakan untuk. Sebagai contoh, apa-apa dari selsema kepada kemurungan, kebimbangan, asma, dan banyak lain-lain yang kita masih tidak tahu tentang boleh dirawat dengan homeopati.

Untuk dapat memahami mengapa ubat-ubat homeopati adalah berkesan, kita perlu belajar tentang ubat homeopati dan bagaimana ia berfungsi.

Merangsang Badan Ke Dalam Penyembuhan Diri

Apa homeopati tidak adalah menggunakan ubat-ubat homeopati yang sama dalam alam semula jadi untuk apa yang sebenarnya menyebabkan anda sakit, dan menggunakannya untuk merawat penyakit anda. Sebagai contoh, katakan anda mempunyai batuk yang benar-benar buruk. Remedi homeopati bagi keadaan ini sebenarnya akan menyebabkan orang yang sihat batuk.

Apa sahaja yang mendorong batuk dicairkan dan digunakan sebagai ubat. Tujuan ini adalah untuk menyebabkan tindak balas daripada sistem imun, atau pada dasarnya memulakan proses penyembuhan badan anda sendiri. Remedi homeopati tidak akan menyekat batuk, yang tidak apa yang ia bertujuan untuk lakukan. Sebaliknya, matlamatnya adalah untuk menyediakan penyembuhan batuk.

Adakah Naturopati Yang Sama Seperti Homeopati?

Juga, naturopati dan homeopati tidak patut dikelirukan. Perbezaan antara kedua-dua adalah di mana mereka berasal dari. Alam digunakan sebagai sumber segala ubat-ubatan naturopati, manakala haiwan, mineral, tumbuh-tumbuhan, dan juga ubat-ubatan kimia yang digunakan sebagai sumber untuk homeopati.

Oleh kerana itu, harta penisilin boleh diekstrak bahan kimia yang digunakan oleh ubat-ubatan homeopati, atau penggunaan haiwan untuk mendapatkan racun ular. Bahan-bahan yang sangat dicairkan datang dalam bentuk globules yang disalut dengan gula putih yang ditawarkan di kedai-kedai dan kedai-kedai kesihatan.

Bagaimana anda yang ubat-ubatan homeopati yang anda perlukan untuk penyakit anda? Anda boleh menggunakan ubat homeopati pencari dalam talian di mana anda menaip dalam gejala anda dan mereka membantu anda mencari mana ubat yang terbaik untuk anda.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar